esmaspäev, 7. mai 2007

Suure silituspinnaga kassi sõnum

Meie majas elab üks vöödiline kass. Mis vahe on triibulisel ja vöödisel kassil? Triibulised kassid on väiksemad ja vöödilised suuremad :-) Minu arvates. Igatahes meie maja kass on eriti suur vöötloom, kutsun teda suure silituspinnaga kassiks. Ta on suht erilise iseloomuga - olen siin elanud juba ligi aasta, aga alles nüüd hakkab meil kujunema midagi tutvuse sarnast. Olen harjunud siiani rohkem kiirete kassi sõbrustusvariantidega, näiteks enda sõbranna juures külas käies.

Nokitsen nüüd palju aias peenarde kallal ja ilmselt olen ka looduse loomuliku osana omasemaks saanud. Igatahes täna öösel ärkasin ma selle peale, et tundsin, kuidas üks kassinina on vastu mu põske surutud. See oli päris ootamatu ja armas nii reserveeritud looma poolt. Ja siis ta sosistas midagi, ma ei mäleta enam kahjuks, mida just. Igatahes olid need paar päris tarka lauset, jõudsin unisena veel mõelda, et vaat kus mõttetark. Hommikul selgus, et see oli uni.. Kui ma täna töölt koju jõudsin, jalutas mulle aias vastu äsja magusast unest virgunud ja ennast sirutav vöötloom, kes saatis mind trepist üles koduukseni.

Sildid: ,