reede, 5. jaanuar 2007

Virinad ja särinad

Uue aasta esimene töönädal on raske olnud.. Jõulupuhkuse ajal tõbitsesin pettumistõbe, remontisin ja käisin tööl.. Täna on küll reede, aga homme on jälle tööpäev.. Ühesõnaga, kui ma täna hommikul enda konsultandi laua taha istusin - palavas, aknata ja õhuta arvutiruumis - oli lihtsalt jube tunne.. Toetasin korraks pea lauale.. ja muidugi tuli kohe üks külastaja - pikk kena poisikolakas. Lõbustatud irvitus kõrvuni, kui mind laua peal lebasklemas nägi. Ta soovis enda mälupulgalt spikrit välja trükkida. Loomulikult oli see esimene kord, kus ma siin saalis sellise ülesandega kokku puutusin ja mul polnud aimugi, kuhu täpselt see mälupulk toppida. Õnneks ei hakanud ma siiski kuhugi laua alla pugema, tagumik püsti, leidsin sobiva võimaluse viisakamast kohast. Sellises unises ja õhupuudusest segases seisundis ei olnud mul täpselt meeles, milliseid juhiseid pidin järgima. Teatasin asjalikult juhendit otsides, et vajan abi, et kas ta on äkki varem ka selliseid liigutusi siin sooritanud. Jah muidugi. Tegemist oli ainult kahe hiire klõpsuga :-)). Igatahes oli lõbus :-)
Täna on ilmselt See päev.. Just selgus, et serveriga on mingi probleem ja internetti ei ole..